неделя, 20 март 2011 г.

В очакване на Великден
















Великден е един много обичан от мен празник! Цялата подготовка около него ми е много приятна! Върша всичко с голяма лекота и удоволствие! Няма нищо по- хубаво от семейство, което се забавлява с децата си! Да виждаш радоста в техните очи, когато започне боренето с шарени яйца!
И понеже има още време за боядисването на яйца, ще Ви предложа няколко картички, които направих вчера. Формата на яйцата не е много правилна, но такива са моите възможности.









Надявам се, че допринесох за повишаването на настроението Ви!
Приятен ден!




5 коментара:

  1. Страхотни са!Много ми харесват!

    ОтговорИзтриване
  2. Мисля, че са супер, Кречи!
    Формата на яйцата и на мен ми се стори малко по-тъпичка от долната страна, но при все това си се вижда, че са яйца при това много красиво-шарени :)

    ОтговорИзтриване
  3. Награда и от мен:)http://sharenoto.blogspot.com/2011/03/blog-post_23.html

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...