неделя, 3 април 2011 г.

Покани за детски Рожден ден






Това са последните ми проекти- вече реализирани, остава и да бъдат одобрени :))). Покани за детски Рожден ден не бях правила. Много се забавлявах, защото за първи път използвах печати. Естествено, има още какво да се желая, но като цяло се справих :))). Броката тук присъства по- малко, но очаквайте продължение на темата! Следващата публикация ще бъде "Покани с брокат"!


Получих награда от едни дами, на които много благодаря. Радвам се, че Ви вдъхновявам. Понеже преди съм получавала подобна награда, този път няма да я предам, за което се извинявам. Има много хора от които се вдъхновявам и ще ми бъде трудно да се спра на няколко.


А това са момичетата, може да видите блоговете им!


Шареното- Красиана и Стела


2 коментара:

  1. Много са сладички, и текста ли е твой? МНого ми хареса.

    ОтговорИзтриване
  2. На първата Поката текста е написан от една моя бивша съученичка, за което много и благодаря! Специално за Втори Рожден ден е!
    Вторият е мой!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...