вторник, 29 октомври 2013 г.

Лексикон- в отговор на Ирена

Благодаря на Ирена за зададените въпроси!

1. Усмихваш ли се достатъчно често? Усмихваш ли се на природата, на слънцето, на това че този момент няма да се повтори?
Да, старая се. Аз съм на принципа- взимай от всичко с пълни шепи!
2. От къде черпиш вдъхновение и идеи?
Идеи има много около нас. Дори и най- елементарните неща ме привличат и вдъхновяват.
3. Успяваш ли да реализирате творческите си идеи бързо или отлежават?
Зависи от моментното състояние- един път веднага, друг път отлежават...
4. Събираш ли купища материали или купувате само това, което сте сигурни че ще използвате?
Не купувам много, но имам неща, които много малко използвам. 
5. Има ли някакъв елемент, който ти е любим и присъства често в твоите проекти?
Харесвам си моите брокатени цветя :) и не ги заменям за нищо! Също така дантели, панделки, органза.
6. Случвало ли ти се е да ти дойде някоя идея преди сън или докато правиш нещо друго и да отидеш да си я запишеш например?
Преди сън не, но съм си записвала идея и съм я реализирала успешно.
7. Какво означава за теб хобито ти и колко време успяваш да му отделяш?
Вече все по- рядко отделям време.
8. Искала ли си да се занимаваш само с хобито си и да имаш възможност да подаряваш направеното от теб?
Да, понякога ми се иска! 
Не ми се иска да подарявам всичко, което направя. Малко съм сантиментална.
9. Има ли техники или материали, които мечтаеш да изпробваш?
Много искам да пробвам различни мастила, печати, защото почти не използвам. А, щях да забравя- Пергамано също!
10. Искаш ли да постигнеш нещо повече от това което си направила до сега?
Да, винаги трябва да се стремим към нови върхове!

1 коментар:

  1. Благодаря ти, Краси, за откровените отговори :)
    Изпращам ти много усмивки :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...