събота, 12 април 2014 г.

Покани за Рожден ден на тема "футбол"

През последната седмица се занимавах с поканите за Рожденния ден на моя син. Спрях се на тази тема, защото тренира футбол и не сгреших- много му допадна идеята. Показах му няколко варианта и накрая се спряхме на този. 
За терена използвах дистрес мастила- ако някой ми беше казвал колко много цапат, сигурно нямаше да се захвана. Говоря най- вече за тези в дясно- на жълт картон- синьо мастило, но терена много ми харесва. Очертанията направих с бял гел химикал.
Синът ми си избра тази картинка за левия ъгъл, защото приличали на истински!
 free football and boots digital stamp set
Има още много интересни идеи в Дигиталните ми картинки в Pinterest.
Най- трудоемко беше поставянето на връзките, ама си заслужаваше всеки един бод. Накрая оцветих с оранжево- червен гел химикал и залепих върху белите маратонки. Топките са ембоснати, за да не стоят равни.
Чудех се какъв текст да сложа в поканите и измислих това:
Това е от мен. Приятни почивни дни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...