понеделник, 28 ноември 2011 г.

Коледни картички серия 5



Представям Ви поредна серия от Коледни картички- изображения на пиле върху клонка :). Принтирала съм си няколко различни размера с изображенията. Използвала съм различни хартии на цвят, защото не можах да избера на коя ще стой по- ....Коледно :)! Броката съм го ограничила и присъства само в Коледните елхи.
Ще я включа в:
Картичкофурийско предизвикателство 93: Коледна елха
Hobby Challenges: Хоби предизвикателство 1 " Тина нощ, свята нощ..."

7 коментара:

  1. Много, много красиви и празнични! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Ами на мен и двете са ми коледни и не мога да кажа коя повече! Невероятен сладур за главен герой на тази си серия картички си избрала и си ги направила великолепни!

    ОтговорИзтриване
  3. Краси, картичките са много хубавки и празнично-коледни с този сладур Врабчо! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Птиченце стръкче държи,
    върху клонка седи,
    а елхичка красиво блести! :)

    Радвам се, че предизвикателството ми при Картичкофуриите те е вдъхновило така и ти благодаря, че участва!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Краси, поздравления, много мили и свежи коледни картички - тези с Врабчо и елхичките са чудесни! Всъщност нали знаеш, че съм фен на твоите бляскави творения, но напоследък съм възхитена и на тези без блясък ...не бях гледала нищо при теб от теменужките, а те са като истински!

    ОтговорИзтриване
  6. Ах този сладък врабчо!Носи ми такова коледно настроение!

    ОтговорИзтриване
  7. Ах какъв разкошен врабец..Много снежни и Коледни с чудесно празнично настроение..И тези сърчицааа...
    Благодаря ти,че се включи в Хоби Предизвикателство №1 "Тиха нощ- Свята нощ"

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...